Transportschade? Meld het ons onmiddelijks
Elke verzending behandelen wij met uiterste zorg, van montage tot levering. We verpakken de goederen om deze in een ongeschonden staat te bezorgen. Helaas kan, in zeer weinig gevallen, het toch gebeuren dat de goederen beschadigd raken tijdens het transport. Als de bestelling een beschadigde verpakking heeft bij levering meld je dit bij de koerier en laat deze een aantekening maken met “verpakking beschadigd” voordat je aftekent. Indien bij het openen van jouw bestelling inderdaad schade zichtbaar is neem dan meteen contact met ons op zodat we deze kunnen beoordelen. Aan de hand van de door jou genomen, duidelijke foto’s van alle items en zichtbare beschadigingen starten wij een claim bij de koeriersdienst. Laat de goederen verder ongeroerd om eventuele verdere beschadigingen te voorkomen. We bieden nadien een snelle oplossing aan om jou van dienst te zijn.
Schade na levering?
Schade door jouw eigen fout wordt niet vergoed. Heb je jouw product laten vallen, heb je een kras veroorzaakt bij het monteren op de wagen of andere schade door eigen fout en dus niet door de onze, dan kunnen wij dit helaas niet compenseren. Alle wagens zijn uniek en zo kan net jouw voertuig voorzien zijn van andere remmen of ophanging dan standaard. Controleer daarom vooraf of de velgen en banden “vrij lopen” van de carrosserie en het chassis.
Lees onze algemene voorwaarden voor al uw retourvragen.